Applicatie beheer

Suneco weet als geen ander dat het niet stopt na de acceptatie en livegang van je nieuwe applicatie of platform. Dan begint het voor jou als klant pas. Nu moet de applicatie zich in de praktijk gaan bewijzen en vooral ook blijven bewijzen. Je wilt de zekerheid dat eventuele calamiteiten sneller worden geconstateerd dan jij ze kunt spotten, of erger nog: je klant of bezoeker. Suneco ontzorgt door je applicatie 24/7 te monitoren en direct te acteren op verstoringen. Maar er is meer: je wilt verstoringen voorkómen en zorgen dat je up-to-date blijft. Suneco monitort, analyseert en rapporteert en samen bepalen we welke stappen we ondernemen om je platform zo modern en solide te houden als bij oplevering.

Het beheer van je platform is een totaalpakket verdeeld over drie pijlers:

  1. Monitoring en opvolging
  2. Rapportage en pro-actief advies
  3. Doorontwikkeling (”devops”)

De doorontwikkeling kan bestaan uit verbetervoorstellen welke wij hebben gedaan, maar uiteraard ook door het inbouwen van nieuwe of gewijzigde functionaliteit op jou verzoek. Wij noemen dat proces devops: het continue proces van monitoren, adviseren, backlog vullen, release bouwen en deployen. Dat betekent uiteraard niet dat we voor elke applicatie continue bezig zijn met nieuwe releases, maar het proces is altijd hetzelfde. Of je nu 1 keer per jaar of 1 keer per maand een nieuwe release wilt.

Zo gaat je digitale platform langer mee en blijft de software up-to-date, wat de bedrijfszekerheid ten goede komt. Suneco verzorgt op dit moment voor meer dan 15 klanten het applicatiebeheer.